שאלה ששואלים אותי המון היא זו: האם זה באמת נכון לתת כל כך הרבה בחינם?
ועוד שואלים אותי: אמיר, לא נמאס מכל אלה שעובדים לפי השטאנץ הזה שלך? מציעים דברים בחינם ואז "טוחנים" את רשימת התפוצה שלהם? האם אנשים לא הבינו כבר את הטריק?
ובכן:
אין טריק.
זאת האמת.
יותר מכך: זאת הופכת להיות האמת הבלתי מעורערת ככל שעובר הזמן.
אבל עם דבר אחד אני מסכים: רוב המשווקים לא מבינים את המשמעות של לתת דברים בחינם, ואת המשמעות של סף החינם – נושא הפרק הזה של "הגאון השיווקי".
רוב המשווקים באמת חושבים שזהו טריק, ושאפשר לתת חומרים בחינם, ואז באמת להפציץ את התפוצה שנוצרת, עד שיקנו – או כמו שאומרים האמריקאים: Until the buy or die!
אבל זוהי טעות, ויש שלושה דברים קריטיים להבין על החינם, כדי שהוא באמת יעבוד:
הראשון: זהו אכן "צו השעה" שלך כמשווק. לא תיתן חומרים בחינם, לא תפתח אמון עם הלקוחות שלך, ובשורה התחתונה – תשאיר המון לקוחות ללא מענה, והמון כסף על השולחן.
השני: החינם צריך להיות שווה כסף – כלומר באמת רב ערך.
והשלישי: החינם צריך להיות עקבי. פעם אחת לא מספיק. שוב ושוב ושוב ושוב. ואמרתי? שוב. מה אני עושה בסדרת הוידאו הזו? הנה – אני שקוף לחלוטין – נותן חינם ששווה המון כסף, שוב ושוב ושוב. לא חושב כך? ממממ… כנראה כבר לא היית קורא שורה זו.
ובכן – זהו נושא הפרק – צפיה מהנה!
וכמובן – כתוב לי תגובות, שאלות, תובנות כאן למטה,
בהצלחה!
אמיר