חייגו חינם: 1-700-70-22-71

כללי

הגאון השיווקי – פרק 3: להזיז את סף החינם

 

שאלה ששואלים אותי המון היא זו: האם זה באמת נכון לתת כל כך הרבה בחינם?

ועוד שואלים אותי: אמיר, לא נמאס מכל אלה שעובדים לפי השטאנץ הזה שלך? מציעים דברים בחינם ואז "טוחנים" את רשימת התפוצה שלהם? האם אנשים לא הבינו כבר את הטריק?

ובכן:

אין טריק.

זאת האמת.

יותר מכך: זאת הופכת להיות האמת הבלתי מעורערת ככל שעובר הזמן.

אבל עם דבר אחד אני מסכים: רוב המשווקים לא מבינים את המשמעות של לתת דברים בחינם, ואת המשמעות של סף החינם – נושא הפרק הזה של "הגאון השיווקי".

רוב המשווקים באמת חושבים שזהו טריק, ושאפשר לתת חומרים בחינם, ואז באמת להפציץ את התפוצה שנוצרת, עד שיקנו – או כמו שאומרים האמריקאים: Until the buy or die!

אבל זוהי טעות, ויש שלושה דברים קריטיים להבין על החינם, כדי שהוא באמת יעבוד:

הראשון: זהו אכן "צו השעה" שלך כמשווק. לא תיתן חומרים בחינם, לא תפתח אמון עם הלקוחות שלך, ובשורה התחתונה – תשאיר המון לקוחות ללא מענה, והמון כסף על השולחן.

השני: החינם צריך להיות שווה כסף – כלומר באמת רב ערך.

והשלישי: החינם צריך להיות עקבי. פעם אחת לא מספיק. שוב ושוב ושוב ושוב. ואמרתי? שוב. מה אני עושה בסדרת הוידאו הזו? הנה – אני שקוף לחלוטין – נותן חינם ששווה המון כסף, שוב ושוב ושוב. לא חושב כך? ממממ… כנראה כבר לא היית קורא שורה זו.

ובכן – זהו נושא הפרק – צפיה מהנה!

וכמובן – כתוב לי תגובות, שאלות, תובנות כאן למטה,

בהצלחה!
אמיר

 

תגובות

תגובות

השארת תגובה