חייגו חינם: 1-700-70-22-71

כללי

הגאון השיווקי – פרק 2: איך למשוך אליך לקוחות?

אולי השאלה מספר 1 שבעלי עסק רוצים "לפצח" היא זו:

איך למשוך אלי לקוחות?

בהמשך לפרק הקודם נשאלתי גם כמה פעמים:  איפה אני מוצא את הלקוחות שלי?
אבל לא משנה איפה אתה מוצא את הלקוחות, הם פשוט לא ימשכו אליך "סתם" – כי הגעת לשם.
ואומר משהו אפילו עוד יותר חמור:  גם אם יש לך משהו מעולה בשבילם הם לא ימשכו אליך.  
ועוד יותר מזה – אפילו אם יש לך משהו שהם רוצים.  ועוד יותר מזה:  אפילו אם יש לך משהו שהם רוצים עכשיו.

איך זה יכול להיות?

זה יכול להיות כי היום כדי למשוך לקוחות אתה צריך להיות מושך.
ולהיות מושך נעוץ בגורם אחד מרכזי, המרכיב החשוב ביותר היום בשיווק, וגם הנדיר ביותר.  
החדשות הטובות:  ניתן לייצר אותו במו ידיך – וזה הנושא של הפרק הזה של "הגאון השיווקי":  
הגורם איתו אתה מושך לקוחות אליך, ואיך יוצרים אותו.

אני מזכיר – מדובר כאן בסדרה ארוכה של תכנים שאני בימים אלו יוצר. נלך צעד אחר צעד,
ואנחנו עדיין בשלב "התמונה הגדולה" – נכנס כמובן לפרטי פרטים בהמשך.

בינתיים – צפו בסרטון, וכיתבו לי כאן למטה תגובות, תובנות, הערות, כל דבר – וכמובן – שאלות בשבילי,
אליהן אענה גם בתגובות למטה, וגם בסרטונים הבאים.

צפיה מהנה,

אמיר

תגובות

תגובות

5 תגובות to “הגאון השיווקי – פרק 2: איך למשוך אליך לקוחות?”

  1. שלום ותודה על הסרטון המעשיר. אכן מסייע בבניית אמון! מבקש לשמוע את דעתך על המשפט הבא ("מפיל אסימון" למורה הממוצע היום): "מורה טוב בעידן המידע, אינו מפחד להתחבר לאנושיות של התלמידים דרך תחום הדעת שהוא מלמד. רוצה ללמוד איך לגעת באנשים?". תודה. חיים

  2. אני מעוניינת לשווק ירחון דיגיטלי לחברות, כיצד אתה מציע למשוך אותם האם צירוף הירחון פעם אחת להצעה מספיקה או שיש צורך במתן הירחון מספר רב יותר של פעמים (עד כמה). בעיקרון הירחון הוא בן עמוד והוא מיועד להטמעה והפצה בין עובדי החברה.

  3. אחלה תודה

  4. א. כיף תמיד לשמוע אותך ולקבל תמיד מעין חיזוק לצורת העבודה שלי "וואלה הוא צודק, אני עובד כך".
    ב. אכן נושא האמון הוא כלימס' אחד במכירה, בשימור לקוחות, בנאמנות לקוחות ועוד.
    ג. לא סתם אמרתי תמיד הלקוח הוא שלי לא של החברה.
    ד. המשך יום טוב אמיר.

  5. אשמח לקבל את החומרים שאתפ שולחים לרשימת המנויים שלכם,
    וכן הודעות על קורסים וארועים

    נעמי
    אסטרטגית עיסקית

השארת תגובה